Mam Pytanie
-
Czy są jakieś ograniczenia dotyczące uczestników lotów?
Z takiej atrakcji mogą korzystać osoby powyżej 16 roku życia. W przypadku śmigłowca Robinson R44 łączna waga osób znajdujących się na pokładzie (nie licząc pilota) nie może przekraczać 210 kg, z kolei maksymalna waga uczestnika lotu wiatrakowcem to 100 kg. -
Czy istnieje możliwość przedłużenia lotu?
Oczywiście istnieje taka możliwość, za dodatkową opłatą, po wcześniejszym ustaleniu czasu, o który lot ma zostać wydłużony. -
Czy w trakcie lotu można robić zdjęcia?
Jak najbardziej, jest to nawet wskazane! Warto uwiecznić podniebne wspomnienia. Mało tego, na specjalne życzenie klientów w statku powietrznym możemy zamontować kamerę GO PRO. -
Czy rezerwacji można dokonać w dniu planowanego przelotu albo dzień przed?
Do takich sytuacji podchodzimy indywidualnie i postaramy się zorganizować każdy nieplanowany lot! W takim przypadku rekomendujemy jak najszybsze nawiązanie kontaktu z nami na numer podany w serwisie a po analizie naszych możliwości operacyjnych podejmiemy decyzję o możliwości realizacji usługi. -
Z jakim wyprzedzeniem trzeba odwołać bądź przełożyć lot?
Klient może odwołać bądź przełożyć swoją rezerwację lotu bez żadnych konsekwencji z wyprzedzeniem 3 dni roboczych przed planowanym terminem lotu. -
Co gdy klient nie pojawi się w uzgodnionym terminie bez wcześniejszego anulowania/przełożenia lotu?
Niestety, w takim przypadku rezerwacja oraz voucher przepadają, bez możliwości przełożenia lotu na kolejny termin. -
Jaki strój założyć na lot?
Odzież, w której czujesz się komfortowo oraz wygodne obuwie, raczej nie eleganckie buty na obcasie ;-) -
Ile osób może wziąć udział w locie?
W zależności od wybranego statku powietrznego są to 1,2 bądź 3 osoby. Ta informacja jest podana w opisie vouchera. Należy też podkreślić, że cena vouchera obejmuje cały lot, nie jedno miejsce. -
Co, gdy w dniu lotu warunki pogodowe będą niesprzyjające, pomimo nie odwołania lotu przez Salt ?
W takim przypadku Klientowi proponowane są następujące rozwiązania do wyboru: uzgodnienie nowego terminu lotu lub zwrot ceny zakupionego VP. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do pogody, rekomendujemy nawiązanie kontaktu z nami na numer podany w serwisie. -
Co muszę zabrać ze sobą na lot?
Przede wszystkim voucher (lub chociaż jego numer). Kiedy lotniskiem startu jest Port Lotniczy Modlin, uczestnik lotu (także osoba nieletnia) oraz osoba towarzysząca muszą posiadać dokument tożsamości- dowód osobisty bądź paszport, ze względu na obowiązujące procedury dostępu na lotnisko. -
Jak przedstawia się kwestia miejsc parkingowych?
Przed każdym z miejsc realizacji VP znajduje się parking dla klientów. -
Czy mogę zabrać ze sobą osoby towarzyszące?
O ile miejscem realizacji będzie lotnisko Warszawa-Babice, lot może podziwiać dowolna ilość osób.
Natomiast w przypadku wykonywania lotu z Lotniska Warszawa-Modlin, istnieje ograniczenie do jednej osoby towarzyszącej, ze względu na procedury kontroli dostępu obowiązujące na tym lotnisku -
Czy zakupiony voucher jest imienny? Co gdy przekaże go komuś innemu?
Vouchery podarunkowe (VP) Salt nie są imienne, w związku z tym mogą być przekazywane i wykorzystane przez inną osobę niż Nabywca.*
*W takim przypadku szczególnie ważna jest poprawność danych kontaktowych, podawanych w procesie rezerwacji, musimy mieć pewność, iż w razie potrzeby powiadomienia o jakichkolwiek zmianach, będzie możliwość skutecznego nawiązania kontaktu z uczestnikiem lotu widokowego. -
Nie zabrałam/em vouchera!? Czy lot się odbędzie?
VP ważny jest przez 12 miesięcy od daty zakupu i w tym okresie musi być wykorzystany. -
Jak dostanę się na miejsce realizacji lotu w Porcie Lotniczym w Modlinie??
Klient każdorazowo otrzyma od Salt informację nt. danych osoby wprowadzającej na teren strefy zastrzeżonej lotniska (imię i nazwisko, numer telefonu), z którą powinien nawiązać kontakt przed wejściem do Punktu wydawania przepustek. Osoba ta dowiezie Klienta na miejsce realizacji lotu. -
Jeśli SALT musi zmienić termin realizacji VP, jak się o tym dowiem?
Termin wykorzystania VP może ulec zmianie w stosunku do terminu rezerwacji Klienta i przeniesieniu na inny termin przez Salt z przyczyn obiektywnych, np. niesprzyjających warunków pogodowych. Decyzję o możliwości wykonania lotu w danych warunkach pogodowych podejmuje Pilot - Dowódca statku powietrznego. Przesunięcie terminu rezerwacji przez Salt na inny dzień jest uzgadniane z Klientem każdorazowo po nawiązaniu z nim kontaktu, z wyprzedzeniem co najmniej 24 - godzinnym.<br/>W tym celu Salt wykorzystuje dane kontaktowe podawane przez Klienta w procesie rezerwacji. -
Spóźniłam /em się na lot. Co dalej?
W celu zapewnienia sprawności realizacji lotów od Klienta wymagana jest punktualność. W przeciwnym razie nie gwarantujemy możliwości realizacji opóźnionego lotu. -
Nie pojawiłam/em się na locie w ustalonym terminie. Czy mogę go odbyć innego dnia?
Niestety, niepojawienie się Klienta w uzgodnionym z Salt terminie, bez wcześniejszego odwołania rezerwacji lub jej przesunięcia na inny termin, powoduje brak możliwości realizacji VP innego dnia. -
Jestem na miejscu i dowiaduję się, iż lot się nie odbędzie! Co wtedy?
W przypadku zaistnienia następujących okoliczności: braku kontaktu z Klientem ze strony Salt i pojawienia się Klienta w celu wykonania lotu na podstawie VP oraz niemożności wykonania lotu przez Salt, Klientowi proponowane są następujące rozwiązania do wyboru: uzgodnienie nowego terminu lotu lub zwrot ceny zakupionego VP.